Kızlar bebeğim 11 aylık bezimiz molfix neredeyse her bezi kullandım ama hepsi sabaha sızdırıyor gece değiştirmek zorunda kalıyorum bu seferde uykusu dağılıyor değiştirmesem sırılsıklam oluyor yavrum ne yapabilirim fikri olan var mı bende stres içinde uyuyorum acaba çıktı mı diye benim gibi olan var mı ?