omuruzunayy Cansudefne20 kaç aylıkken düştü acaba benim kızım bu sabah emzirirken kucağımdan yere düştü bazadan çok korkuyorum birşey olur bir hasar olur diye
Cansudefne20 omuruzunayy 10 aylıktı yükselik 75 cmdi. Gözlemleyin kusma veya çocukta bi farklılık olursa dr a götürün ben gün boyu baktım gözlerinde kayma kafasında veya vücudunda şişlik var mı diye hiç biri olmadı şükür 🙏
omuruzunayy Cansudefne20 allaha şükür 🙏 sabah7 gibi düştü bu saat oldu kusma gözlerde birşey olmadı oyunda oynuyo sadece ensesinde bir kızarıklık vardı ama geçti acile götürdük sadece baktı yok birşeyi dedi ama içim asla rahat etmiyo ağlamaktan gözlerim şişti
Cansudefne20 omuruzunayy üzmeyin kendinizi bende çok üzülmüştüm ama düşe kalka büyüyecekler, kim bilir daha neler olcak Allah beterinden kOrusun🙏 Bişey olsa olurdu şimdiye kadar doktorada gitmişsiniz üzülmeyin daha fazla 😍
omuruzunayy Cansudefne20 çok teşekkürler 🤗 inşallah birşey olmaz aklımdan çıkmıyo hala birkaç yerde okudum engellilige kadar gider demiş bir kaç kişi çok korktum kafası çok vurmadı zaten şok oldum öyle görünce hemen sakinleşti çok ağlamadı
Cansudefne20 omuruzunayy öyle şeyler olduğu zaman anında tepki verirmiş zaten vücut ki siz doktora gitmişsiniz gitmeseydiniz bile farkedilecek bir farklılık olurdu. Okumayın öyle şeyler melekler koruyor onları bişey olmaz🙏