EsraVeyselAlya Bebeğim günde en az 2 kere en fazla 4 kere kaka yapiyor 4 aylık sadece anne sütü alıyor normal midir ?
MeteNaz EsraVeyselAlya bilmiyorum canım üstte kalsın benim oğlumda 4 ay 6 günlük. 3 aylıktan itibaren hergün kaka olayımız bitti. Şuan 2-3 güne bir kaka yapıyor.
Celaparslan EsraVeyselAlya sadece anne sütü alan bebekler fazla yapar çok normal benim 2 aylık bebeğim var her altını değiştirdiğinde büyük çişi mutlaka oluyor