Birsen2 ben Şubatta dogurdum, ev 22-24 derece sabit ısıda tutuyordum. Yarim kollu bir atlet, corap uzerine de uzun kollu penye tulum giydiriyordum. Hemsireler de oyle tembihlemisti hastanede. Fazla giydirirseniz vucut isisini ayarlayamaz ateşi çıkabilir hatta fazla kalin giydirmek ani bebek olumu sendromunun sebeplerinden biri diye biliyorum. Kimseye sunu yap bunu yap diyemem tabi ben kendi okuduklarimi soyluyorum.