Kizlar bebeklerinizin doydugunu nasıl anlıyorsunuz yada emin olabiliyorsunuz bu konuda gerçekten kafayı yemek üzereyim artık benim 38 günlük bebeğim var ilk başlarda sarılık yaşadık biraz hızlı kilo alsın diye doktor mama takviyesi yapmamızı istedi neyse tüm bunlar geçti bize doktorumuz dedi ki mamayı mecbur kalmadıkça vermeyelim anne sütü alsın sadece bebek istediğinde mama verin dedi benim bebeğim ise gündüz sürekli uyuyor zorla besliyorum nerdeyse o yüzden aç mi tok hiç emin olamiyorum bundan doktora bahsettim sütünü sağ emin olmak için ne kadar olduğunu gör yeterli olup olmadığını anlarsın dedi onu deneyim dedim sütüm bir az bir çok dengeli değil Ondan da anlayamadım yani eee ben bu çocuk aç mi tok mu yeterli besleniyor mu nasıl emin olabilirim bı akıl verin lütfen bana uzun oldu kusura bakmayın