ikizlerinannesi2985 Ayca2021 3 aylıkken aldım ben ama keşke en başından alsaymışım dedim. Büyük rahatlık
Beneklikedi Ayca2021 valla biz doğduğundan beri kullanıyoruz , 6 ay 23 günlüğüz.. daha uzun süre kullanılır.. bebek tek başına bağımsız uyuyup uyanana kadar yani..
Merveyagmur Ayca2021 benim de 2. Buçuk aylık kızım. Ama odada uyutuyorum salona geçiyorum. Sürekli gidip dinlemek istemiyorum artık o yüzden bi telsiz lazım ☺️