Merhaba anneler ben 5gun önce sezeryan dogkm yaptım bebeğim kuvezde 35+5 olarak doğdu yüksek tansiyondan dolayı. Psikolojik olarak çok kötüyüm ağlamaktan helak oldum haliyle sütüm az geliyor bana hem süt artırıcı ve bebeğin çok daha iyi şekilde beslenmesi için kalite artırıcı tecrübelerinizi söyleyip hemde benim gibi bu durumu yaşayanlar nasıl kendinizi toparladiniz lütfen yardımcı olurmusunuz