Ultraslan40 Tttmayis keşke öyle yapmasaydınız, gönderen zarara girmiş olacak bu sefer de, kargo ücretlerini ödeyerek.
gulsahhg Tttmayis olmuyor canım satıcı da sorarsa evde yoktum geri gitmiş ürünüm dersin Bi daha göndermek isterse vaz geçtiğini dile getirirsin.
Tttmayis Ultraslan40 SeverusSnape Kahvedelisi UraSsmom elmaliturtam benim başımdaki koca ödeyeceğini söyleyip 150 tl yi verip küstüğü için geri aldı param yok yani evinde terketti Ben de asla kimse madur olsun istemem ama benim öyle bir eşim vardı ki.. Allah a havale ediyorum
SeverusSnape Tttmayis firmaya geri iade olur. Firma ekstra kargo parası ödemek durumunda kalır ve zarara uğrar. Sizin için bir sorun olmaz yani.
Kahvedelisi Tttmayis size yasal olarak bir şey olmaz ama iki kargo parasını satıcı öder yani alacağım diye ürünü istediyseniz ve tamamen keyfi bir vazgeçişse bence hakka girmiş olursunuz kargo cıkmadıysa direk vazgectiğinizi söyleyin boştan yere para ödemesin karsı taraf🌸
S-oy Tttmayis subede devir gün sayısı dolunca gönderene iade olur geri gider alıcı kabul etmedi gerekçesiyle
UraSsmom Tttmayis Satıcı için sıkıntı tabiki boşuna kargo parası ödemiş oluyo size bişey olmaz ama emin olmadığınız şeyi almayın bence
elmaliturtam Ama satıcıya yazık iki kere kargo parası ödeyecek ürünü git gelde hasar görecek kul hakkına girmek gibi olacak e kuryede boşu boşuna gelecek.
Tttmayis Tttmayis önce kendisi aldırıyor sonrada sana layık değil diyor 6 yıldır 6kere bişe almış ya da almamış son ikidir böyle yapıyor diğerlerinide yırttı gözümün önünde hala etiketle saklıyorum çok beğenerek almıştm para onun oldu mu kıymetli
Tatliheyecan Tttmayis kıyamam millet satıcıyı düşünmüş ama altından neler çıkıyo ne kadar iyi olursa olsun bir erkeğin eline hiçbir kadın bakmamalı şartlar ne diyelim
Tttmayis Tatliheyecan sağolun çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum ilk cümlenize 🙏 benimde aklım satıcıyı mağdur etmiş olmamda kaldı ama vallahi elimde değil çocuğun sütü bezi son 2 ,3 tane ve öylece bırakıp gitti annesine
SeverusSnape Tttmayis nasıl yapabiliyor ki bunu eşiniz? Sizde ailenizin yanına gitseydiniz keşke. Ne düşüncesiz adamlar var ya. Hadi kargodan alınacak şeyi geçtim, 3-5 bez kaldı diyorsunuz, hiç mi gözü görmüyor bunu?
Tttmayis SeverusSnape annemler yakın oturuyor zaten uzun süredir sorunlarımız var bu kaçıncı gidişi ev sahibi atana kadar durmayı düşünüyorum