Merhabalarre 15 saat normal sancı cektim en sonunda spinal sezeryan oldum ıkınma yüzünden wc korkum oldu üzerine dikişler vs vs hepten zorlandım kabızlık yaşıyorum 2 gündür çıkamadım tuvalete öneriniz varmı su içiyorum kayısı yiyorum yok banamasın demiyor . Ayaklarımda ödem bombası canım yanıyor zorla bebeğimle ilgileniyorum .