Busra9290 biz de aynı durumdayız. Artık yıldım yani. Doktora sordum yüzde doksan beş sütün azdır ondan reddediyor diyor. Birkaç kez yutkunuyor ağlamaya başlıyor. Memeden uzaklaştırınca gayet iyi. Sanki ağlayan aç çocuk o değil gibi. Aç olsa ağlar diyorum ama emmiyor nasıl doyuyor onu da anlamadım