Ozgeyilmaz2 Yanlış hatırlamıyorsam bu zamanlarda şeker depoları arttığı için 5 saate kadar çok fazla acımadan deliksiz uyuyabilirlermiş. Dr. Osman Gönülal var, onu izleyin. Hafta hafta anlatıyor. 5 saati geçirmeyin ama diyor.
Bizde 36 günlüğüz. Uyusun diye gözünün içine bakıyoruz. Deliksiz max 2.5 saat uyuyor o da geceleri belli saatlerde. Geri kalanlar 40 dk, bazen 15 dk. Falan