Selam kızlar herkese öncelikle sorum sezeryan olmuş kişilere bazen karnimin altı sezeryan yerim aşırı kasiniyordu ve bende kasıyordum bu arada sezeryan olalı 5 buçuk ay geçti şimdi orda kızarıklık oluşmuş ve bazen sezeryan yerimden sıvı geliyor su gibi terleme gibi ama o sıvı aşırı kötü kokulu oluyor sizce bu neden olabilir 😓