arzunur Meraba hanımlar bebeğimle uçağa bincez. Koltuk seçimi yapmak istediğimde sadece cam kenarlarını seçebiliyorum. Bebekli anneleri direkt cam kenarına mı oturtuyorlar acaba daha önce binen var mı öyle? Eğer öyleyse ücret vermiyim boş yere 😂
Morfrenk arzunur evet cam kenarı oluyor, emziriyorsanız rahat edin diye. Ortasıda boş oluyordu genelde bende, en kötü rica edersiniz zaten
Kkcan Ben bebeğimle gittiğimde hep camkenarini direk verdiler check-in yaparken rica edersiniz olmadı
derinimm2020 Evet sadece cam kenarı veriyorlar. Bir hanımın videosu vardı bu konuda onun linkini de buldum ekliyorum