Kızlar merhaba oğlum 6 güne 14 aylık olacak bende 7 aylık gebe olmak üzereyim bu zamana kadar emzirdim kendimde çölyak hastası olmam dolayısıyla ve bazı doktorların vücudun dinlensşn diğer bebeğe hazırlık yapsın söylemlerinden yola çıkarak bebeğimi sütten kesmeye karar verdim henüz aklı tam ermediği için dün geceden bu yana emzirmedim iyi hoş ama bu seferde göğüslerim şişmeye acımaya başladı tecrübeli anneler ne önerirsiniz?