Sb123sb Merhaba hanımlar 3 ay önce sezaryen ile doğum yaptım 2 aylıkken sadece bir kez bir peçete kadar kanamam oldu daha birşey olmadı bir haftadır ara ara karnım ağrıyor gibi oluyor nasıl söktürebilirim acaba adeti var mı bir bilginiz