NaimeYilmaz bizde aynı şekilde hep masada ve kendi sandalyesinde yiyor. Daha yeni başladık ama olsun 😊 tek kötü tarafı ekngıdaya ramazanda başlamamız oldu. Gerçi ek gıdaya geçmedende bizim yemek saatinde uyanıksa yanımızda oldu mutlaka 😊
eminemre99 portatif mama sandalyesi aldık biz 😊 minik bir şey yer sofrasına da oturabilir sandalyeye koyunca masaya da 😊