bala86asel Kızlar gardrops hesabım var biraz araştırdım ama çok kesinti yapıyor muş doğruluk payı var mı sizce bilen var mı aranızda 200 liralık ayakkabı satsam kaç para kesilcek ben den
Eddaliko bala86asel Canım orda yazıyor zaten 200 tl yazarsan ayakkabıya altında sana kalacak ücret cıkıyor
Evhamlianne bala86asel gardrops ücret kesintisi yapmıyor eğer desi farkı varsa öyle kesinti yapıyor ancak yani göndereceğiniz ürünü mümkün olduğunca küçücük paketliceksiniz, hangi ürünün kaç desi olduğunu belirtiyo zaten , alıcıdan aldığı ücrette işlem ücreti 10₺ sabit o da, ürün başına tabii
Maviyesil121212 bala86asel ben geçen senelerde satış yaptım fazlaca. Hiç kesinti yapmıyordu, Kargo ücreti de çok cüzi bir miktardı.
bala86asel Erenarden1 Orda da oluyormuş canım ya şikayetlere baktım da oradan ben de öğrendim haber vermeden kesiliyormuş bir şey adı altında şimdi tam anımsayamadım
Zeynepazram Erenarden1 benden 100 tl lik ürün sattım 89 tl verdi hem satıcıdan hem alıcıdan para kesiyo en iyisi dolap
Zeynaa1 Zeynepazram dolapta artık 16 liralık üründen 6 lira kesiyor en düşük fiyatı da 16 lira yapabiliyorsun
Erenarden1 Zeynepazram ben bugün baktım 200 tl ve üstünde komisyon kesiyormuş sizde neden öyle oldu ki verilen teklif oldu onu mu kabul ettiniz acaba
Ultraslan40 Gardırops para kesintisi yapmıyor, devamlı ve daimi ürün satıyorum, ancak şöyle bir durum oluyor, kargoya verdiğiniz zaman kargoda belirtilen desiyi geçerseniz şayet o konuda ücret satıcıdan kesiliyor.
Sutbitkisi Dolap çılgına oynuyor abarttı iyice. Ameleliğini yapıp kargosuyla paketiyle mesajıyla uğraştığımız her ürünün sefasını o sürüyor hem kargodan hem komisyondan her üründen en az 14 buçuk lirayı cebe atıyor çok öfkeliyim ama aldığım ve sattığım son 4 ürünü gardropsa yönlendirdim ve komisyonu oraya yedirmedim kendim yedim 💃💃💃
Winnithepooh Sutbitkisi bende yonlendirmiatom 2 kez üyeliğimi kapattılar bu yüzden 😊 dikkat edin yönlendirip mesajları sıkın isterseniz
Sutbitkisi Zeynepazram haberim yok gerçekten mi şoktayım. İnsanların 3 kuruşuna göz dikmişler. Ben de daha yeni satış yaptım zaten çok ucuza verdim diye üzüldüm. bir de kesinti olursa çok üzülürüm
Zeynepazram Sutbitkisi evet para yatınca şok oldum kesilmis cevap verecek muhattapta bulamıyosun eger kesinti olmussa bana yazar mısın 😔
Sutbitkisi Zeynepazram iyice araltırdım sanırım desi ile ilgili. Desi ayarlarını kuş göndermek için belirlemişler. Kuştan büyük her desi için para kesmişler sorun muhtemelen bu. Dün 3 tane zıbın aldım gönderen arkadaştan kesinti olmamış sordum mesajla. Benimki pazatesi gidecek umarım benden de olmaz. Ben trençkotu abiye olarak seçip gönderdim abiye 3 desi idi. Umarım geçmemiştir hayırlısı bakalım. Çokta ucuza verdim bir de ordan kesilirse citten üzülürüm
Zeynepazram Sutbitkisi ya ben simdi birkac kg luk bir sey alcam satıcıya havale yapcam 1 tl yap dedim ürün fiyatını ama acaba kac tl keser gerci nasıl kescek ki 1 tl olursa ama kargo kabul eder mi oda var