Kızlar bu damladan kullan varmı bebeğine. Benim oğlum 11 aylık. 9 aylıkken burun göz kaşıntısı ve hapşırma şikayetiyle gittik doktorda oğluma bu damladan verdi. Günde 1 defa 5 damla kullaniyorum. Bayadir kullanıyordum damla bitti ve damlayı kullaayinca oğlumda yine kaşıntı hapşırma başladı tekrardan almayı düşünüyorum acaba alsammi uzun süre kullanımda zarar olurmu bilginiz varmi acaba