25moonlight2021 dml2703 ben metsil kullandım faydasını gördüm. Sonra biogaia aldım ondan da memnun kaldım. Şimdi sancıları ağlamaları azaldı metsile devam ediyorum
Slnkl dml2703 nurse ve maflor kullandım hemen fayda bekleme onlar hafifletir masaj yap Ayaklarını sıcak tut maalesef 40 çıkıcak 1 hafta daha geçicek çoğunlukla düzeliyor kolik müziği dinlet uyumaya baya yardım ediyor
Furug dml2703 gazi vardir aksamlari muhakkak banyo yaptirip masaj yap canim dr.sevim kurucay youtubeda uyku rutinini izle inan cok faydasini gorursun
Defneuskan Bizimde ilk üç ay öyleydi malesef ilk bir aydan sonra emzik verdim ben öyle rahatlayıp uyuyordu biraz karşı değilseniz deneyebilirsiniz
Guzelkizimbenim dml2703 ne kadar çıksa da gazi çok oluyor 3 4 aya kadar böyle gidicek ben kimyon çayı vermiştim 1 2 çay kaşığı
Ges-25 dml2703 Bebiş daha çok küçük annesi farkında değil dünyaya geldiğinin anne karnını arıyor. Zamanla düzelir inşallah. Ev işlerini de kafana takma hiç bebeğin iyi olsun sen iyi ol elbette iş güç olur gider. Sağlıkla büyüt inşallah bebeğini 🌸
dml2703 Guzelkizimbenim bebeğe bir şey vermeye korkar olduk eskiler ne güzel büyütmüşler bizi vallahi
Mellg Daha Önce de başka birine yazmıştım. Bebekler ilk zamanlar daha çok açlıktan ağlarlarmış yanlış olmadın bir araştırın isterseniz. Kilo durumu nasıl