Prensesannesi38 Kızlar birkaç zamandır dikkatimi çekiyor sanki böyle jelibon gibi yumuşak şeffaf şeyler oluyor küçük küçük bunlar ne olabilir idrarında 🤔
ehlenmomyy Prensesannesi38 idrarinda degil onlar canim bezin ici cikiyor belliki. Hangi marka kullaniyorsun
Gamzee42 Prensesannesi38 Bende slepy kullanıyorum arada denk geliyorum çok merak etmiştim burada bekliyim
ehlenmomyy Prensesannesi38 canm o bezden kaynakli. Bebegin cok hareketliyse surtunmeden dolayida cikablr altini gec degstryorsanda olablr
Grejuva Prensesannesi38 bizde de var canım molfix bezden kaynaklı prima da falan hiç olmuyordu molfixde oluyor
cocomelon33 Prensesannesi38 o zaman bilmiyorum dedikleri gibi bezle alakalıdır belki benimki yeni doğduğunda turuncu kristal oldu bezinde birkaç kere öyle sandım
Alpler2020 Benim bebeğimdede oluyor zaman zaman ben suyu az içtiği için diye düşünmüştüm(şeffaf renk)
sevgi88 Prensesannesi38 canım renksiz şeylerse bezin içindekş pıtırcıklar. Kullamılmamış bezi elinle yokla eline tane tane şeyler gelecektir onlardır
Htcnrgzl Prensesannesi38 Bezin içinde kullanılan suyu emen şey canım beziniz fazla dolup patlıyor galiba
Blackcloud Bezin içindeki jeller dışarı çıkıyordur, altını sık değişmiyor musunuz, çünkü bezin sıvıyı emme kapasitesi dolduğunda dışarı çıkıyor onlar?
Bskulku Prensesannesi38 bezin içinde sıvıyı emen minik topçuklar onlar. slepy kullanıyorum bu aralar çok sık karşılaşıyorum
Blackcloud Prensesannesi38 Allah Allah o zaman bilemedim valla, bez dolmadan jellerin çıkması imkansız gibi birşey çünkü.