Arkadaşlar merhaba, sma hastası olan bir yakınım var bu bayram onun için şekerleri biz topluyoruz, her şeker 10 tl valilik onaylı. Fotoğraf atamıyorum fakat instagram adı @elifevayasasin yardımcı olabilecekler lütfen dönüş yapabilir mi? Bir daha ki bayram Elif toplasın şekerlerini.
Kampanya valilik onaylıdır 💜