Ramazan Bayramı’mız mübarek olsun kızlar 🥰 size bisey danışmaya geldim 🙋🏻♀️ malum doğumdan sonra kaldı kilolar ama ben memnun sayılırım. Çünkü çok zayıftım kendime geldim kilo alınca. Şuan için tek kafama taktığım göbeğim. Aslında eşim hiç sorun etmiyor ama artık beni rahatsiz ediyor. Acaba öyle yüzümden kolumdan bacağımdan kilo vermeden göbeğimi nasıl eritebilirim 🥰 Yapıp ta etkisini gördüğünüz bi tavsiye varsa buradayım 🥳