Momys_-girl bana 2 hafta sonra bez korse takabilirsin demişti hemşire ama 40 günü beklemek gerekirmiş. Rahmin küçülmesini beklersek daha iyi olurmus. Yoksa idrar kaçırmaları olabilirmiş ileri zamanlar için. Ben alttan giymeli korse aldım. 36 gun oldu dogum yapalı. Ara ara giyiyorum. Zaten zaman ilerledikçe göbek daha da küçülüyor. İlk adette de birşey kalmaz diye düşünüyorum. Ama aldıgım korseyi de 1 hafta sonra giymeye başlayacağım.