Kızlar 3.5 aylık 2. Evladım var ilki 7.5 yaşında açıkçası midem böyleydi ama ne zaman düzeldi hatırlamıyorum fakat şuan midem çok şiş bugün banyoda farkettim göbeğimden bi tık önde. Sabah aç karnına da şiş böyle taş gibi ama ağrım sızım yok. Böyle mi oluyodu benim gibi olan var mı? Yasaklardan sonra dahiliyeye çıkıcam. Eşim sorun etme yeni doğum yaptın düzelir diyo ama ben taktım