Kuzeyinannesiiiii Kızlar merhabalar. Bebeğim 6 ay 20 günlük saçımın artık tamamı beyazladı moral olarak kötü hissediyorum bu şekilde hala anne sütü ile besleniyor boyatmak sakıncalı mı sizce? Bu konuda bir doktor önerisi alan oldu mu aranızda?
hunilimomm Kuzeyinannesiiiii benim de o civardaydı kızım hatta 8 aylık bile olabilirdi o zaman pandemide evde kendim boyamıştım 😂 açtım sonra bakıra boyadım sadece emzirme süreci dışında o gün çok kucağıma almadım bide uyurken yaptım işlemleri doğal boya kullanılıyor bi doktor YouTube a video cekmisti hatta kendi de o zaman ya hamileydi yada doğum yapmıştı
Omom Kuzeyinannesiiiii kadın doğum doktoru kırkın çıktıktan sonra boyayabilirsin demişti. Boyamıştım bende ama sonra bebeğimin çok alerjik bünyeli olduğunu öğrendim o günden beri cesaret edemiyorum dokunur mu diye. Çocuk doktoruna da sormak istiyorum hep ama unutuyorum. Dediğiniz gibi bilen varsa bizi aydınlatsın :)
hunilimomm Kuzeyinannesiiiii o konuda bi bilgim yok canım ben doğal boyamadım ama gratiz gibi mağazalarda var istersen bi araştır 🌸
Bellatrixxx Benim saçlarım da fena durumda aynaya baksın gelmiyor yarısı da sarı çünkü saçların 😭 doktor doğal boyayla boyayabilirsin demişti ama ben boyamiyorum boyatma taraftarı degilim içime sinmez ki çoğunlukla mama içiyor.