Bu bir dertleşme postudur😂 ya kızlar, kızım 3 gün sonra 1 yaşına girecek. Evde sıkılıyor artık ve her gün sitenin parkına indiriyorum, yürümeye de başladı, alıştırma vs yapmak için iyi oluyor. Fakat bir salıncak mevzunuz var ki sormayın gitsin . Salıncakta ne kadar sallarsam sallayayım kaldırdığım an ciyak ciyak ağlamaya başlıyor. Siteyi ayağa kaldırıyor desem yeridir. Burada 14 ve 15 aylık bebeklerde var onlarda hiç bir sorun yok efen efendi takılıyorlar ama benim kız bir çirkef ki Sormayın 😂😂😂😂 şimdi eve geldik hala ağlıyor kendi yerlere atıyor , yerlerde yuvarlanıyor 😂 ergenlik tribinde yavrum . Var mı bu şekilde olanınız . Yoksa yalnız mıyım ?