serap6155 harley biz yeni Doğanken kullandık bi iki paket memnundum bi sıkıntı yaşamadım ama malesef olduğum yerde her istediğimde her istediğim numara bulamayınca değişmek zorunda kaldım
Zala harley ben 3 gündür kullanıyorum almadıysanız kesinlikle alın prima kullandım inanın ondan daha çok beğendim.
harley serap6155 benimde kayınvalidem gidince kullanalım diye almışta baby turco da kullanıyorum iksiide zeytinyağlı diyor sormak istedim
serap6155 harley şuan da baby turco kullanıyorum ikisinden de memnundum👍Hem bütçeye de uygun malum günde 5-6 bazen 7-8 kez bez değişiyoruz bez yetişmiyor kuzulara bütçeyi düşünmek lazım😊