AloneMom Bu kahve makinasi ndan kullanan varmı kizlar.memnunmusunuz 🤔 https://resimyukle.link/i/rfmJF
PortakalliKahve AloneMom bende bunun sütsüz yapılanı var görüntü olarak aynılar. Memnunum, köpüklü yapıyor
ehlenmomyy AloneMom karacanin diger makinasini kullaniyorum telefon kulubesi gibi olan modeli memnunum☺
durumleyla AloneMom Arçelik Telve Tkm 9961 B kullanıyorum, çok memnunum.Karaca Hatır kullandım daha önce, ondanda memnundum.👌🏻
AloneMom PortakalliKahve bu közde türk kahvesi de yapabiliyormus o yüzden bunu düşündüm ama bakalım kullanan varmı başka ☺️
nur-nr_123 AloneMom canm bu sütlü yapan sanırım altta yorumların %50 su kötü bnce çok tercih eden yok tasirma vs yapabiliyormus bı ara çoğu sitede indirime girdi bı ara bnde baktım vazgectim