mihrosum Normalde avent kullanıyorduk kızım baslıgını yedı daha dogrusu kopardı. Ve Baska bıseyde su ıcmıyor. Bugun sadece mıgrosta buldum aldım kaynatıylrum suan sizce ıcer mı? Memnun kalan kalmayan var mı lutden bana yazın
aksu5334 mihrosum hediye gelmişti akıtıyodu kullanmadım kenarda duruyo büyüyünce belki. Şuan aventten memnunum. Pipetleri satılıyo ekstradan aventin internette vardır
mihrosum aksu5334 onceden satılıyormus artık satılmıyor avent genel mudurluktten aradılar gecıcı olarak durdurulmuş
mihrosum VelardaEdiz bende bugun aldım canım avent kopardı heryer kapalı mıgrosta sadece bunu buldum 48 TL. Aldım once ıcmedıı ama sonra ıctı
VelardaEdiz mihrosum içer ya arkadaşımın oğlunda vardı avent içip duruyordu çocuğunkinden emsallerine bakıp wee baby aldım bende eczaneden 34₺ almıştım birkaç ay önce gayet güzel içiyor
demirboy mihrosum ben avent alıştırma bardağı almıştım ama akıttı ve pipetliye para vermek istemedim. Araştırdım ve wee baby aldım oğlum içti ki normalde içmez ben çok memnunum. İyi ki avente para vermemişim 😇