Canbey Merhaba anneler. Oglusum 2ay 20gunluk 12de yatiyorum genelde onuda emziriyorum. Sonraki emzirme 5i buluyor birsonraki 8gibi emziriyorum cunku uykuya gectimi uyanmuyor gece sizce normalmi kilosuda iyi 6kiloydu sutum fazla geliyor fiskiriyor doymasi falan cok iyi sz kac saatte br veriyorsunuz geceleri
Bebeminnie Canbey benm iki ay 14 günlük kızm 2 de yatıyor sabah 9da kalkıyor emip tekrae uyuyor 12ye kadar Doktorum asla uyandırma gece uykusundan dedi beslemek için
Feyyyzza Bebeminnie bi süre sonra değişti mi uyku düzeni benim bebegim de 2 ay 6 günlük gece uykusu güzel gündüz uyumuyor korkuyorum tam tersi olcak diye. Böyle gidermi acaba. Sizin bebiş 2 yasında dır gerçi şimdi :)
Kibaranne Kilosu baya iyimiş maşallah biz iki ay 11günlügüz 4 buçuk kiloyuz daha . Bizde 12dw yatıp 4 gibi kalkar sonra tekrar uyuyup 8i geçmiyo kalkması.gündüzleri iz çok kötü ama 10dk uyuyup kalkıyo sürekli