Mom987 evet evet bakıyor ıskalamıyor bile çok şükür göz temasınız da çok güzel ama işte taklit yok yapıyor iki gün sonra bırakıyor . Zeka olarak gelişimimin güzel olduğunu düşünüyorum kitaplarını ayırt ediyor , mesela pamuk prensesi ver diyorum alıyor eline , güneş açmış mı kızım diyorum camlara bakıyor öğreniyor ama taklit olmayıp kanat çırpması olunca korktum . İşaret parmağını da kullanıyordum daha aktif kullanacağım çok teşekkürler vakit ayırdınız 🙏