DenizSerap Kayınpederim hastanede covid ve akciğer kanserinden ötürü.. esim ve ben covid pozitif muhtemelen oğlumda 🥺 bebegim 20 aylık 🙁 hafif bir ateşi var bir de kustu biraz. Nolur tavsiyeniz varsa söyler misiniz? iyi bayramlar..
BugraCan27 DenizSerap bebeklerde bilmiyorum ama sizin bol bol C vitamini almanız gerekiyor zeytin yaprağı çayı içebilirsiniz gerçekten çok zorlu bir süreç Allah yardımcınız olsun
-erCansu- DenizSerap canm çok geçmiş olsun benm oğlum 2 yaşındayken olduk 2 gün hafif ateş iştahsızlık huzursuzluk oldu sonrasında hiç bişi yok gibiydi oğlumda bende bol bol c vitamini tükettik Ihlamur dur doğal şeyler ve d vitamini verdim
Mom084 DenizSerap bol sıvı tüketin en önemli şey o bide yeme içmeyi aksatmayin insanın halı olmuyor çünkü bide bı tanıdığım sürekli sarımsak yemişti bide udihindi yağı kullandılar
DenizSerap Muhtemelen 3. Günümdeyim dayak yemiş gibi hissediyorum her yanım agriyor. Eşim de belirti yok 🥺 basımıza geldiğine inanamıyorum..
Zynp38ia DenizSerap bende yeni atlattım canım ben de aynı senin dediğin gibi dayak yemiş gibiydim. 2 aylık bebeğim var benim de çok şükür ateşi falan olmadı onda olursa da ateş düşürücü verin demişlerdi bi de bol bol emzirmek lazımmış. Geçmiş olsun
hayatbuiste Geçmiş olsun canım. Bizde de çocuklar aynı şekilde hafif ateş ve kusma oldu. Birer kere calpol verdim ikisine de. Sıkınti yaşamadık.
DenizSerap hayatbuiste insallah oğlumda böyle atlatır allahim amin🥺🥺 vitamin kullandınız mi bebeğinize ☹️ sadece d vit ve balık yağı kullanıyorum 🥺
DenizSerap -erCansu- Benim oğlumda 20 aylık insallah sizin gibi atlatırız enerjisi yerinde su an ateş takibi yapıyoruz umarım bunla sinirli kalır. Ara ara midesi bulanıyor 🥺
DenizSerap Zynp38ia emzirmiyorum maalesef kullandığım bazı ilaçlar yüzünden sütüm kesildi. Safra kesesi çamurum var tedavi görüyorum. 2 ay emzirebildim sadece ☹️
Mom084 DenizSerap işte enerjinizi toplamak için yemek yemeniz lazım meyve sebze sarımsaklı yemekler bol et sulu şeyler yemek gibi
DenizSerap Mom084 Meyve yiyebiliyorum ancak başka bir sey görmek bile istemiyorum bu nasıl bir sey çok halsizim resmen dengemi bozdu