Selam güzel anneler herkese iyi bayramlar. 53 günlük bebeğim var bir haftadır gündüzleri asla uyumuyo. Var mı aranızda böyle olan. Atak hafası atak haftası dedik bitti hala aynıyız. Bi bebek sabah yedide uyanıp aksam 10 a kadar yarım saatlik uykuyla durur mu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Kucagımda uyuyo koyar koymaz uyanıyo. Artık sıcaktan yapıs yapıs oluyoruz ne yapacagımı bilmiyorum kendimi gectim gelişimi icin uyuması lazım ama asla uyumuyo. Kendi yatagımı anakucagını besşiğini koltuğu her yeri denedim dus denedim masaj denedim aslaa kırpmıyo gözünü. Daldıgında da elini bacagını hareket ettirip kendini uyandırıyo. Uykudan bayılcak esnemekten bi hal oluyo gözleri gidiyo ama resmen uykuya direniyo. Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz lütfen 😓😓