Tnshmszynp Yadi32 eşınız mağaza çalışanı mi shift diyince bizimde öyle de merak ettim 😀ama bizede herhangi bir mail gelmediği için pazartesi bizde shift yazdık herkese avm ler acılıcak sanırım 🤷♀️
Yadi32 Tnshmszynp evet mağaza çalışanı 😁 mail gelmiş bizimkilere kısa çalışma ödeneğine faydalanıyor şirket o yüzden hergün çalışmıyorlar 17 gün çalışıyorlar ayda bu hafta da 2 gün çalışma yazmışlar işte