Ssultannn Kızlarr öncelikle iyi bayramlar bir sonraki bayrama sevdiklerimizle kavuşmak dileğiyle 🌸 Lens kullanmaya başlıcam ve kullananlardan yardım istiyorum lens markası önerir misiniz ?
Minimalhanim Ssultannn geçen ay başladım kullanmaya 17 senedir göxlük kullanıyodum ben baush lomb aldım ama bidahakine acuvue deniycem fiyatı daha uygun
Ssultannn Yedek evet doktor kontrolüyle kullanıcam bende..hangi marka kullanıyorsunuz acaba memnun musunuz ?
Eesay Ssultannn acuvue oasys kullanıyorum 7 yıl oldu. Çok çok memnunum. Uyuyakalsam bile sorun olmadı. Deniz, havuz her yerde çok rahat ediyorum
Nrgs Ssultannn acuvue oasys ve air optix hydraglyde hangisini bulursam onu alıyorum ikisinden de memnunum