eylulmeselesi Kızlar adetım cok gecıktı yururken asırı bı agrım oluyı hreket ettıkce annem üşütmüşündğr diyo ama korkuyorum her yerde kapalı nıye boyle olur kı yurudukce agrıyo
Minikpandailay eylulmeselesi Kist olabilir. Benimde sol yunurtaligimda kistim var. Yürürken benimde ağrır ara sıra.
Aysekarakaya @eylulmeselesi merhaba bende aynı ağrı oluyoda ara ara acaba doktora gitmiş miydinz yürürken bile ageiuo çok kötü
eylulmeselesi Aysekarakaya sureklı mı agrıyor benım ıkı gun oldu gectı ama arada yıne oluyor galıba üşütünce oluyor sızın nasıl doktora gıtmedım
Aysekarakaya @eylulmeselesi bende de sürekli olmuyo ya böyle çok yorulunca oluyo galiba bide dediginiz gibi usutunce