Merhaba bende var ama 2-3 ay sonra satmayi düşünüyorum. Suan yurume arkadasi olarak kullanacagiz. Ben de dolaptan almistim birkac tane daha var oraya bi bakin. Gercekten cok iyi bi yurutec. Yurutecten ziyade hoppala olarak kullandik bebegimiz icinde cok egleniyor.