ymn 3 aylık, zaten doğdugu günden beri boyle. Gaz sancısını çok fazla yasadık sallayınca dururdu bir tek. Alıştıkça alıştı. Şimdi uyurken bıle sallanmak istiyor. Çok zor bır durum. Akşam 1 bardak çay içemiyorum. 8 e geliyordu başladım suan 10 olmus halen sesi geliyor tam dalamadı....