Melisasbasi Kızlar doktora gittik gece alışkanlıktan kalktığını söyledi açıktan değil yani 12 de 3 de 5 de kurulu alarm gibi kalkıyor az veriyim dedim bu sefer her saat kalkti nasıl bitirebilirim
MuhammedMusa Melisasbasi benim oğlumda sekiz buçuk aylık ve gece mamasına çok düşkün. Burda bekliyim bende.
askbali Melisasbasi Benim de derdim bu emmek için kalkıyor emzik verdim asla almıyor ağlıyor illa kucağımda iki dk dahi olsa emecek bende tükendim ama çözümüm yok hala 🤕
Newmom2020 Melisasbasi gece yemek yemeye alışan çocuğun bırakması zor oluyor sanırım neredeyse 15 aylık oldu oğlum saat başı kalkıyor hala, bir ara uyku eğitimi vermeye çalıştım biraz azalmıştı her saat başı emzirmiyordum örneğin 2 kalkışta bir emziriyordum belki öyle öyle azaltabilirsiniz
EsZe Melisasbasi 3 günde bir birer ölçek azaltarak bıraktırma yöntemi var. En son da artık su veriyosunuz. Ya da geri uyutmaya çalışıyosunuz. ya da mesela 6 ölçek suya 1 ölçek mama koyuyosunuz tadını sevmeyip kendileri istemiyolarmış. ben bu yöntemleri denedim 4 kez bıraktırma girişiminde bulundum ama hep bi engel çıktı ya diş oldu gündüz yemedi hadi gece içsin dedim ya ateşlendi calpol koyup mamaya devam ettim. 22 aylık oldu hala bıraktıramadım
Babybloom Bu benim de sorunum ya, gece her uyandığında emmek istiyor. Emmeden geri uyuyamıyor neredeyse. Okuduklarıma göre birer birer kaldırmak gerekiyormuş. Ama henüz cesaret edemedim. Belki Bi yudum su verebiliriz, süt mama yerine?
Melisasbasi Babybloom Suyu biliyor veriyorum yogun olmadığı için mama gibi direk ağlıyor bağırıyor maalesef ise yaramadi o yontemde 😔
alerjikbebek Melisasbasi Canım benimfe 8 aylık olucak 5 güne. Benim ki her saat kalkar mama yer fakat bu ara her uyandığında ben mama vermedim yan çevirdim o döndü durdu bende inat ettim vermedim şuan sadece sabaha kadar 2 kez mama yer 150 lik sonra yemez su belki başka yok.
Balkupummm Melisasbasi Azaltarak biraktirmayi deneyin. Benim oglumda 9 aylikti gunduz mama istemiyordu gece bende bunalmistim artik en sonunda uyandi salladim uyutmaya calistim biraz zor bi donem ama alisiyolar su veriyorum 1 ay sonra tamamen birakti. Tabi hala uyaniyor ama disten diye dusunuyorum 😃 16 aylik suanda sabirli olmaniz pes etmemeniz gerekir. Bide ben yatmadab kasik mamasi veriorm oda tok tuttugu icin mama istememeye baslamisti
doruknaz Melisasbasi mama bıraktırmak ya emzirmeyı bıraktırmak gibi zorlu bir süreç olsa gerek sonuçta ikiside aynı sayılır. Bi anda kesip ağlama krizlerine bi kaçgün direnin. Yada azaltarak . Bir kalktıgında su verip bir kalktıgında mama olarak deneyebilirsiniz. Benimki öneri tabi mama kullanmadık. Ama emzırmeyı bıraktık.ikiside alışkanlık. Ama bana sorarsanız. 12. Aya kadar devam edip 12. Aydan sonra geceyı bırakmanız. Yani ola ki geceyi bırakırken gunduzüde kesme ihtimaline karşı.
Sblsrgnsn Melisasbasi benm oglum 19 aylik suanda geceleri emiyordu mama almiyordu ben eve emzirmesini cok zor kesitim bana da o aylarda doktor kes dedi ama 17ayda kesebildim cok sor oldu memeden koparmak uzerinede fazla dusemedim acikcasi ama mamayi kesmek memeye gore daha kolay arkadasim kademeli olarak kesti mamanin dozunu hergun bi doz dusurerek azaltti en son tadina alisinca su tadi daha ogun geldiginde alismisi sonra hep su icirmeye basladi birden direk su verirseniz almaz ama yavas yavas mamanin dozunu dusurup su oranini arttirirn
ezogelinn Melisasbasi benim kızımda iki gün sonra 9 aylık gece uyurken 12 gibi 150 cc ye yakın mama veriyorum 2 saat sonra uyanırsa yalancı emzik veriyorum uyuyor eğer bir daha uyanirsa emziriyorum her uyandığında tok olduğundan eminseniz emzirmeyin şimdi alıştı kızım ya 1 kere uyanır yada hıc uyanmaz sabah 8 de güne başlar
GameOver Melisasbasi benim kızımda 7 bucuk aylık 2 saatte bir uyanıyor aralarda da uyandıgı oluyor ve nasıl düzelecez bende bilmiyorum
Mucizem2020 Benim oğlumda 9buçuk aylık saat başı nerdeyse emmeye kalkıyo emmedende kesinlikle uykuya dalamıyo bende nası vazgeçiricem hiç bilmiyorum🤦♀️