Merhabalar. Öncelikle şimdiye kadar süt süt ürünleri hep tükettim evet süt rahatsız ediyordu ama gaz yapıyordu sadece. Oğlumun alerji şüphesiyle uzun süredir süt ürünleri tüketmiyordum. Oğlum şu an 9 aylık diyeti açtık sorun yaşamadık. Ben de normal tüketmeye yavaştan geçtim. Ama alışkanlıklarım pek değişmedi mesela süt ürünü olmayan çikolata yiyorum hala aklıma gelmiyor diğerini de yiyebileceğim vs…
Son günlerde sütlaç ve sütle yaptığım pudingten tüketmiştim. Bunları yediğimden beri afedersiniz gazım, karın ağrım ve ishalim var. Aklıma direkt laktoz intoleransı geldi sadece sütün içindeki laktoza karşı oluşan alerji diye biliyordum ayrıntı bilmiyordum. İnternetten belirtilerine baktım tamamen uyuyor. Acaba uzun süre tüketmediğim için mi böyle oldu?
Şu anlık kesicem tüketmeyi durumu gozlemlemek için. Bilgisi olanlar benimle paylasirsa çok sevinirim 🌸💜