Merhaba anneler. Benim şuan dört aylık bir kızım var. 15 günlükken memenin hemen alt kısmında bir renk değişimi fark ettim ve emzirmek çok problemdi ama ben meme ucu olmadı için diye düşünüyordum. Neyse bu büyüdü ve kırmızı halka oldu ucu çok hassaslasti sonra diğerine geçti baktım iyi olmuyor dermatoloji ye gittim bana egzama olabilir deyip kremler verdi emzirdigim için beş gün sür bırak dedi yaptım ve biraz toparladı ama ilacı bırakınca gene başladı. Sonra yine gittim kremleri değiştirdi aynı durumlar oldu. 4. Ayda çocuk doktorumuza kontrole gittim ve bahsettim konudan. Bebeğin ağzında pamukçuk var dedi ama ben pamukçuk dikkat çekici olur diye bildiğim için dikkat edememişim oysa bakmıştım. Damağında kremsi bir tabaka var . Mantarın sebep olduğu pamukçuk nedeniyle benden bebeğe bebekten bana sürekli bir geçiş olmuş. Bir haftadir mikostatin damla veririyorum dört defa kızıma kendim de karbonatlı su ile meme ucunu ve bebeğin ağzını siliyorum. Ayrıca doktorun veridhi mantar kremlerinden sürmeye devam ediyorum ama hala çok acıyor hassas ve kırmızı halka meme ucu. Emzirmek bazen çok zor oluyor sızlıyor kopacak gibi. Bir haftada biraz iyileşme olması gerekmez miydi. Bebeğin ağzında da fark edilir iyileşme yok kullanmsya devam ediyorum. Böyle bir duurmla karşılaşan oldu mu zor durumdayım gerçekten önerisi olan var mı?