Herkese merhaba bebeğim 5 aylık ve şu an Ayvalık’tayız bir kaç yerinde sinek ısırığı var… Özellikle yaz dönemi geldiğimizde sivrisineklerden korumak için ne kullanabilirim var mıdır öneriniz? Trukid markasını duydum ancak farklı yorumlar var bebeklerin kullanımı için… Sulandırılmış sirke sür diyen de var o da yaz sıcağında cildine zarar verir diye korkuyorum. Kafalar karışık 🙃