Urasmom ben prp yi 4-5 defa yaptırdım, yüzümde leke galan kalmadı cildim parladı pek bi hoş oluyordu.. dermoroller de yaptırdım 4 seans ama memnun kalmadım. Botoks ise harika bişey.. ışık dolgusunu kardeşim yaptırmıştı ben ilk defa yaptıracağım eğer kısmet olursa.. zaten kötü bişy olsa tekrar tekrar yaptırmaz insanlar