neredenbileceksinizz sizinle daha önce yazışmıştık başka bi başlık altında. Sabril kullanıyorsunuz diye biliyorum. Benim bebeğim de epilepsisi olduğu için biliyorum, sizinki gibi o aylarda sadece başını tutabiliyordu, 9 aylıkken desteksiz oturtabildi,10 aylıkken dönmeye başladı. Hem epilepsi nöbetleri beyni etkilediği için hem de kullandığı sabril gelişimi baskıladığı için bütün gelişimleri geriden geliyor. Oğlum 11 aylık ve emeklemiyor daha 😕 hiç başkaları ile kıyaslamayın. Benim oğlumun emsalleri emekliyor hatta sıralayıp yürüyenler bile var. Bu hastalık bana çocuğu kıyaslamamayı öğretti artık. Kendi içinde gelişimini değerlendiriyorum. Zaten çocuk nörologu size gelişim testi yapar ilerleyen zamanlarda.