İlk 3 ay gaz sancısı çeker bebekler ortalama prematüre biraz daha uzun sürebilir 4 aya kadar belki doktorunuz daha doğru söyler 🙂 benim kızım da 33+2de doğdu 2 aylıkken gaz sancısı başladı 3 aylıkken geriledi 3.5 aylıkken bitti. Geç başladı hızlı geçti çok şükür ☺️ akşamları özellikle gaz sancısı çok tutardı kolik değildi ama akşamları mommys bliss gripe water night time verirdim rahat uyurdu.