Güzel anneler öncelikle hepinizin bayramını kutlarım 🌸 aranıza yeni katıldım happymomdan geliyorum ☺️ Doğum yapalı 17 gün oluyor çok şükür 🙏🏼 size bir sorum olucaktı bebeğimin yüzünün bi tarafında ve çenesinde sivilceler çıktı sizce bu neden olabilir sizlerde böyle durumlar var mı ?