Merhaba kızlar bebeğim kabız oldu bu hafta elma suyu kürü kayısı yoğurt kabak zeytinyağı ne varsa denedim ama çok az yaptı kakasını bir şey olur diye korkuyorum. 3-4 aylıkken çok gazı olduğunda 1-2 çay kaşığı kimyon çayı veriyordum hem gazını hem kakasını yapıyordu hemen. Yine versem diyorum ama ne kadar verebilirim yada veren var mı? Yardımcı olur musunuz😟