semaahmet aynen aynen hatta bende cok korktum bu ne allahim diye esim calisyordu gece hemen onu arsyip resim attim daha sinra doktoruma attim ..o da dusuk dedi..ama sok olmustuk..boyle et parcasi gibi sanki nasil desem canli bir sey mis gibi bir his oluyor insanda zsten buyuk ihtimal dusuk olabilir canim doktoruna remini cekip atabilirsen daha ii olur korunuyorum diye guvenme bende korunurken hamile kaldim iki kere..oglumdan sonra 5 yil hic korunmadim cocugum olmadi sonra korjnmaya basladim kizima kaldim dogum yaptim tekrar hamile kladim sikma canini sen doktorunla bir konus