Arkadaşlar benim 7 yaşında bi kızım varda. Sabahları uyanır uyanmaz çok acıkıyo. Biraz geç kahvaltı etse kahvaltı etmeden önce karın ağrısı başlıyo ve yürüyemediğini söylüyo. Yemeğini yedi ama ağrısı hala geçmedi. Acaba açlık mı yapıyo bunu yoksa sağlıkla alakalı bi sıkıntısı mı var. Bayram diye doktorada götüremiyorum. Napsak acaba.