Benim bebeğim doğduğu günden itibaren sağ memeyi tutamıyodu. Sağ memede ağlıyodu devamlı. Hiç tutamayacak sandım ama ısrarla verdim memeyi. Çok aç olduğında değil de daha sakinken. Çünkü sinirden de tutamıyodu. Bir de kahverengi bölgeyi elimle tutup ağzına veriyodum. Şimdi 3 aylık, kendi tutuyo👍🏻 Sizin de tutacaktır. Sabır.